محتوای فایل دانلودی:
محتواي پوشه ي کار بايد مجموعه اي از نمونه کارها و فعاليتهاي مرتبط، به هم پيوسته و فرايندي دانش آموز را شامل گردد که علاوه بر بازده عملکرد يادگيري و...نارسايي هاي يادگيري دانش آموز و نحوه ي رفع مشکلات و اصلاحات آنها را نيز نشان دهد.
به عنوان نمونه،معلم با هدف شناخت انواع رنگ ها و تأثيرفصل پاييز بردرختان،در فصل پاييز از دانش آموزان مي خواهد يک درخت پاييزي، نقاشي کنند.بعد ازآنکه نقاشي ها را جمع آوري نمود؛نظرات خود را با درج تاريخ بر روي برگ هاي دريافتي ثبت مي نمايد و با کمک دانش آموزان اوراق را،در پوشه ي کار قرار مي دهد.اگر چنانچه معلم به اين نتيجه برسد که دانش آموز يا دانش آموزان نسبت به شناخت انواع رنگ هاي برگ درختان پاييزي،مشکل دارد يا دارند؛آنها را در يک فرصت مناسب با خود به گردش علمي برده و يا با فراهم سازي شرايط و موقعيتي مناسب در کلاس،همچون نمايش فيلم،اسلايد،عکس و...از دانش آموزان مي خواهد تا انواع رنگ هايي را که مي بينند يادداشت نمايند.سپس در زنگ هنر،ديگر بار از آنها مي خواهد درخت پاييزي ،نقاشي کنند.سپس نقاشي هاي جديد را جمع آوري و ضمن مقايسه ي نقاشي هاي فعلي و قبلي،نظرات و رهنمودهاي کيفي خود را با درج تاريخ بر روي برگ ها ثبت و به اطلاع دانش آموزان خواهد رسانيد و باز به کمک آنها برگ ها را در پوشه کارها قرار مي دهد و...براي آگاهي ازمحتواي پوشه ي کار،به مرحله ي دوم مراحل تهيه ي پوشه کار،يعني جمع آوري وانتخاب شواهد که در ادامه خواهد آمد، مراجعه فرماييد.
محتواي پوشه ي کار بايد مجموعه اي از نمونه کارهاي مرتبط ،به هم پيوسته و فرايندي دانش آموز را شامل گردد که البته معلم با ادله ي روشن و معنادار،هر زمان که صلاح بداند،مي تواند در انتخاب شواهد موجود،تجديد نظر کند.اين شواهد در چهارگروه:
1- آزمون ها 2- تکاليف 3- توليدات 4- سايرموارد،طبقه بندي مي شوند.